سلام کسی سرلاک به بچش میده اگر میدین چه مارکی چه طعمی ؟

۲ پاسخ

من سرلاک میدم باطعم گندم وخرما مارک نستله

سلام من نمیدم خونگی تازه درس میکنگ واسش

سوال های مرتبط

مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱۳ ماهگی
مامان کیان🐣 مامان کیان🐣 ۱ سالگی
مامان دلسا🧸🍯 مامان دلسا🧸🍯 ۹ ماهگی
مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی