سلام
سرلاک چه مارکی خوبه به ارمان برم

۶ پاسخ

از فرنیوه های ای بانو بخر

من همه طعم های نستله رو دادم الانم دارم کندم و چندمیوه میدم

نشتله

نستله

من اینو میدم به پسرم
همین برند زیر یکسالشم هست

تصویر

من نستله استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری