مامانا سرلاک خوبه بگیرم
چه مارکی و چه طمعی

۴ پاسخ

من خرما و گندم که خیلی دوست داشت الانم حریره بادوم میدنم انگار دوست نداره منم ۱سوم موز قاطیش می‌کنم خیلی دوست داره اینجوری خداروشکر

من دوتا قوطی حریره بادام دادم الان دیگه دارم گندم و سیب میدو

نستله من میدم گندم و خرما،گندم وسیب وگندم خالی وحریر بادام هم دادم

من سرلاک هرو میدم

سوال های مرتبط

مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان امین مامان امین ۱۱ ماهگی