۴ پاسخ

من امروز جواب سلفریم اومده خداروشکر همه چیش خوب بوده یعنی باید امینوسنتز هم بدم؟؟؟

سلام براچی انجام دادی مگه جواب nipt خوب نبوده

من دوهفته پیش دادم اصلادردنداره دردش کمترازآمپوله بعدش هم خداروشکراصلادردنداشتم فقط ۳روزاستراحت کردم

درداش مهم نیست فقط بچه سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته چهلم بارداری