۷ پاسخ

شاید شکمت سرما خورده گرم نگهدار

منم از ۵ صب بیدارم درد پریودی دارم کمر درد دل درد کلی وقتی بیدار شدم پتو روم نبود شکمم اینا یخ بود دیگ الان شال بستم چای خوردم اومدم زیر پتو یکم بهتر شدم سرما میزنه اینجوری میشی

شکمت و گرم نگه دار و حتما امروز بادکترت مشورت کن

منم داشتم رفتم دکتر بهم دارو داد گفت باید کنترل بشه

منم دارم خیلی نگرانم زده به پهلوم ... الان بیدار شدم گفت یعنی چی فک کردم بخوابم خوب میشم ولی هنوزم کمرم از پشت و پام درد پریودی داره ...

منم دارم حس میدونم رحم داره بزرگ میشه شاید بخاطر اونه

منم دارم نمیدونم
ان شاالله که چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا هفته بیستم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وششم بارداری