۸ پاسخ

منم همینطوره پرسیدم گفتن سکسکه هست، قد کشیدن هست، بازی هست 🥲خلاصه همه چیز طبیعیه شعار همیشگی😅

یا بند ناف هست یا سکسکه

والا ویبره میره، میچرخه، پشتک میزنه، معلوم نیست چیکار میکنن 😂😂😂 بعضی وقتا حس میکنم شوخی دارن باهامون

آره واسه منم اینجوریه بعضی وقتا میگم نکنه مشکلی باشه

پسر منم خیلی ویبره ایه

میگن با بند ناف بازی میکنه، حالا نمیدونم الله و اعلم😆

بچه خستگی در میکنه کش میاد

با بند ناف بازی میکنه

سوال های مرتبط

مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی
مامان نیکان🥰 مامان نیکان🥰 روزهای ابتدایی تولد