خانمای گل کسی سونو اش عدد آن تی بالا بوده؟

تصویر
۴ پاسخ

من عدد ان تیم ۱۰ بود نوبت امینو دارم

دکترشون براشون آمینو سنتز دادن و بعدش سقط دادن یا بدون آمینو سنتز مجوز دادن؟

عزیزم تو رو خدا بگو ان تی ت بالا بود چی شد منم بالاست دارم دق میکنم

اینم دیگه مدل جدید پول درآوردن اخازی از مردم شده انتی بالاست برو آزمایش و سونای ان تی بعد برو آمینو سنتز شو ۳۰ تومن بده بعد برو ۷ تومن بده پرتانولوژیکه چیه😐😐

سوال های مرتبط

مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی
مامان ماهلینِ من 🌙🩷 مامان ماهلینِ من 🌙🩷 ۴ ماهگی
مامان رفیق مامان مامان رفیق مامان ۱۰ ماهگی