مامانا از چند ماهگی میشه نها رو بزارم روروئک؟

۴ پاسخ

مامان ها میخام غذای کمکی بزارم برا نی نی ها تون موافقتین؟؟؟
درخواست بدین

از وقتی که بتونه بشینه عزیزم که خم نشه به سمت جلو
نها یعنی چی؟

فک کنم از وقتی ک بتونن بدون کمک بشینن میشه گذاش
میشه ۸ ،۹ ماهگی

فک کنم ۷-۸ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی