۶ پاسخ

آره از پایان ۵ماهگی

من از فردا میخام بدم

فرنی و پوره سیب میدادم چون معدش اذیت میشه زوده برا شما

اره فرنی بیسکوییت مادر پوره سیب وهویج حریره بادوم هم میخوام شروع کنم

آره میدم

بله کمکی میدیم

سوال های مرتبط