نه من که همون ۶ ماهگی میدم . میگن اگر زودتر از موعد شروع کنی در آینده معده هاشون حساس میشه
دکتر به من گفت شروع کنم.اما فقط فرنی .رفلاکس داره
نه من همون شش ماهگی میدم
دکتر به من گفت پنیج ماه ۱۵ روز شروع کن
من تا آخر ۶ ماهگی نمیدم
ن منم نمیدم
نه هنوز چون زوده عزیزم
ن من ندادم
نه هنوز زوده بنظرم ، باید بتونه بشینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.