مامانا شماهم برای غربالگری دوتا ازمایش دادید؟

۳ پاسخ

چرا آزمایش میدید؟ مگه همون سونو کافی نیست؟
دکتر من آزمایش ننوشته برام. فقط سونو

اره من هم انتی آزمایش دادم .
هم امروز باید ازمایش غربالگری دوم و بدم
سونو انومالی و ۱۸ هفته باید برم

اره قراره بدم

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دل آرا💖🌸 مامان دل آرا💖🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری