۴ پاسخ

نه آزادهم میتونی بری فقط اگه بانسخه میری گفت حتمابایدنسخه ی دکترزنان باشه

سونوگرافی ۳۶ هفته برای چیه؟ چه چیزایی مشخص می‌شه؟ و بعد از اون بازم سونو مونده؟

من وارد ۳۵ بشم میتونم چون احتمالا ۳۶ هفته زایمان داشته باشم

نه ازاد میتونی بری

سوال های مرتبط