۲۲ پاسخ

عزیزم ببخشید سوالم به ربطه اویز تخت دخترتو از قم خریدی یا از جای دیگه؟
چقدر شد هزینه اش؟

نه خوبه
من ۳۵هفته و ۴ روز رفتم ۲۷۰۰بود

من ۳۶ هفته و یک روز سونو دادم ۲۶۰۰ بود چرا دکتر سونو بم گفت خوبه؟

خوبه که زیر 2500 کمه

هفته 200الی 250اضتف میکنع 38زایمان کنی 3300اینا میشه دیگه

والا خوب بود ک وزنش من 35هفته 2450بودم چی پس 😑انقدم میخورم نمیدونم کجا میره

خواهر من اخرای بارداری بود دخترشو 2600 دنیا اورد
نگران نباش بزرگ میشن

خوب بوده که تا بدنیا بیاد ۳۲۰۰اینا میشه

نگران نشو
بچه من ۳ کیلو بود
همه هم میگفتن ریزه میزه س

نگرانی نداره عزیز سالم باشه فقط بعدش شیر میخوره جون میگیره

منم بچم همین یا ۳ کیلو باشه راضیم

نگران نباشه عزیزم اولا اگر کوچولوت خیلی تپلی باشه خیلی اذیت میشی من موقع زایمان تخت بغلیم بچه اش ۳ و ۷۰۰ بود واقعا عذاب کشید و کلی بخیه خورد منم ۳۷ هفته کوچولوم ۲ و ۷۰۰ بود اون دو هفته هروز حلیم خوردم و غذا های خوب خوردم کوچولوم موقع زایمان ۳ کیلو بود

والا عزیزم از تو خیلی خوبه از من ۳۶هفته دقیق ۲۴۵۰ بود گفت خیلی ریزه

لیدی میل و اینا نخوری ها اگه طبیعی هستی چون طبیعی شاید چهل هفته بیاد بچه تا اونموقع زیاد رشد میکنه

خواهر زاده منم ۲۸۰۰ بود به دنیا اومد چرا نگرانی عزیزم

اگ طبیعی هستی بهتر راحت میاد بیرون خخخ من ک سر بچم2800بود ن برش خوردم ن بخیع

دیگه نهایت بچه باید سه و نیم کیلو باشع سه کیلو هم اشکالی نداره

خیلی خوبه وزنش ، الکی خودتو اذیت نکن

لیدی میل بخور جنین وزن میگیره

نه بابا خوبه نگران نباش

هنو ک وقت داری تند تند لیدی میل بخور
دختر من 2800بدنیا اومد

مال منم دقیقا همین اندازه س

سوال های مرتبط