لوبیا سبز نفاخه؟

۴ پاسخ

بله بسیااار زیاد

به شدت
به نظرم بیشتر از خود لوبیا حتی
من که با نخود سبز و لوبیا سبز خیلی نفخ میکنم

نه در حد لوبیا های دیگه
این سبزیجاته
اونا حبوباتن

نه عالیه برای معده و روده

سوال های مرتبط

مامان وریا مامان وریا ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی
مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی