لوبیا سبز و نخود سبز هم نفاخه؟

۵ پاسخ

من همه چی میخورم بعدش یه چای نبات هل میخورم یه کوچولو هم گریپ میکسچر میدم به دخترم

من دیشب گریل سبزیجات خوردم، توش لوبیا سبز بود. نمیدونم حالا به خاطر اون بود یا نه، خودم که شدیدا نفخ کردم، حالا بچه هم نفخ کرده.

من لوبیاسبز خوردم دو روز بچه م گریه کرد

من میخورم چیزی نشده تاحالا

لوبیا سبز ب شدت نفاخه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۰ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان کارن🐣🐣 مامان کارن🐣🐣 ۱۳ ماهگی