۴ پاسخ

اره مثل بارداری قبلیم دهانه رحمت سفته و باز نشده هروقت باز شه لکه بینی میفتی ورزش کن مخصوص اسکات یا روی توپ تمرین کن

درد هم داری ؟

منم نداشتم
باز بشه که لک بینی داری

اره منم نداشتم🙄

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی