سلام مامانا چه مارک تب سنجی خوب بگیرم

۳ پاسخ

من چیکو گرفتم ولی نمیدونم خوبه یا نه

چیکو گرفتم فعلا ک استفاده نکردم ببینم خوب یا بد

من بیرور گرفتم راضی ام

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان ثمره ی عشق♥️ مامان ثمره ی عشق♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری