۴ پاسخ

بیشتر واسه اینه که وقتی داخلش شیر میخوای نگه‌ داری اینو بعنوان درپوش بذاری

روش نوشته دیگه برای جابجایی شیشه که داخلش شیر هست این رو باید بذاری که نریزه.
مثلا بیرون اینا میری

اون لازم نمیشع بندازش

آره لازم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی