۳ پاسخ

سلام ببخشید یه جا نظرتون رو خوندم در مورد سزارین
مگه دوقلو ها رو سزارین بدنیا نمیارن؟
شما با زیر میزی سزارین شدی یا چی میشه توضیح بدی عزیزم

نان۱haمیدم.وزن گیریشون دکترگفته خوبه
واسه آلرژی به پروتئین داده این شیرخشکو.

سلام من یه سوالی داشتم باردارم از وقتی پام گذاشتم تو ۶ هفته زیر شکم درد داره بعضی وقتها شدید میشه اما ۳ دقیقه کمتر تموم میشه دلیلش چیه

سوال های مرتبط