مامانا به شدت دلم جیگر کبابی میخواد هنوزم ضرر داره؟

۵ پاسخ

نخور بده کلا

منم خیلی هوس کردم امروز سه تا دونه باصلوات و پناه برخدا خوردم چون استرس داشتم بهم نچسبید اصلا

بخور بابا هیچی نمیشه من ی سیخ میخورم

منم🥺

خیلی خیلی کم بخور هوست بیوفته

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯🩵 مامان عسلچه🍯🩵 ۸ ماهگی
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فراز مامان فراز ۱ ماهگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان نی نی 🤎🧸 مامان نی نی 🤎🧸 هفته سی‌وششم بارداری