خانمابچه توهفته ی من سالم می مونه

۶ پاسخ

بله من خودم ۶ ماهه بدنیا اومدم اینجا خدمت شمام دگ ۳۴ ک خوبه

اره عزيزم نگران نباش

چرا مگه چی شده

اره عزیزم

اره عزیزم چرا که نه

سلام اره چرا نمونه از ۲۸هفته به بعد میشه جنین رو نگه داشت

سوال های مرتبط

مامان سلین 💕 مامان سلین 💕 ۱۴ ماهگی
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی
مامان 💙rayan💙 مامان 💙rayan💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دنیز💞دانیال💙 مامان دنیز💞دانیال💙 ۶ ماهگی