خانوما تایپیک قبل خاهش میکنم وضم بده من😞😭

۸ پاسخ

عزیزم خدا بهت سلامتی بده حداقل یک یا دو هفته صبر کن برس تو ۳۷تا بعد این همه سختی اذیت نشی
خدا پشت و پناه خودت و تو دلیت باشه

قرار شد فقط ب چیزای خوب فکر کنی و استراحت منم فقط در حد پخت و پز و حمام فقط این سخته ولی چاره ای ندارم بازم شما بسلامتی اخراشی فقط استراحت کن

استراحت کم. خودتو گرم نگه دار. اگه دیدی منظم و پشت سر هم زمانشو یادداشت کن.

ولی آره واقعااا هزینه عملا خیلی زیاد شده ولی ان شاالله که چیزی نیست خودتو نگران نکن
توکل کن به خدا
سوره حجرات بخون

نه عزیزم که گفته میره دستگاه بچه الان تو ۹ ماه دیگه
من خواهرزادم ۳۶هفته و۱روز بدنیا اومد اصلانم تو دستگاه نرفت

ولی خب شما تو هفته ۲۶هستین نگران نباشید

عزیزم تا جایی که میدونم میگن درد زایما یه دردای ملایم و منظمی زیر شکم ومثانه هست
اگه دیدی دردات به فاصله چند ساعت منظمه ویا داره شدید تر میشه برو دکتر

سلام گلم من ک تجربه طبیعی نداشتم
ولی میگن دردا شدیده و فاصله های اون کم و منظم هست مثلا هر ۵یا ۱۰دقیقه
اینطوری نیستی نگران نباش
سعی کن استرس نگیری و بیشتر استراحت کن ب هیچی فکر نکن فقط بخواب و تلوزیون ببین همین

سوال های مرتبط

مامان گردو👶🏻💙 مامان گردو👶🏻💙 ۵ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان پرنسس🎀🫦 مامان پرنسس🎀🫦 ۷ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان نورا♥ مامان نورا♥ ۴ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی