۳ پاسخ

خوبه. صدکشم یعنی بچه شما از ۳۵ درصد جنین ها وزن بیشتری داره

نرمال هست

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وهفتم بارداری