اسم دخترونه چی دوستدارین؟

۲۹ پاسخ

دخترم آیلین

بمن هم احمتال دخترداد💞😍

انتخاب اسم دخترخیلی سخته چیزی به دل آدم نمیشینه بهمم احتمال دختردادن بایدبهش فکرکنم😁

نورا😍
یارا💋
مهوا❤️

زینب
مطهره
فاطمه

نور یا آیه

من فقط میخوام بذارم مهنا چون از اول ازدواج میگفتم فقط مهنا دیگه همون میشه

سلین سلینا

ترنم🙂

ماهنی ، رستا ، آنیل

پناه
همتا
رستا

پناه نیلایی 😍

سوگل..که همون سوگل هم میزارم اگه بچم دختر باشه..اگه پسر شد میزارم سپهر

مهدیس
همتا

اسم دختر خواهر شوهرم سوین خیلی قشنگه هم اسمش هم خودش

من انقدر برای اسم ذوق داشتم هر چی میگفتم خانوادع شوهرم مسخره میکردن

مهرگان
آهو
مهتاب

سدنا،سلما،سلن

انشاالله اگه تو دلیم دختر باشه دوست دارم اسمشو بذارم لیا

نفس ،آیلین،دنیز

ملکا

آیلین

طنين و دنيز و مهوا

فاطمه

نوژین،آنیل

اگه دختر بشه یا ماهلین یا حلما

سلین ، مارال

من احتمال دختر دادن اگر صددرصدی شد میزارم مَهرو

نورا پناه

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۷ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد و جوجه❤️ مامان آراد و جوجه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی