۱۰ پاسخ

منم داغونم مال شیاف شکمم مثل سنگ سفت شده ازشدت نفخ خیلی اذیتم خیلی طوری که نفسم به زور درمیاد

دکتر تجویز کرده؟اسمش چیه

سلام دوست عزیز میشه اسمشو بگی و آیا در بارداری ضرر نداره چون من بشدت مشکل معده دارم و خلط پشت حلق و نفخ زیاد

منم بعضی وقتا نفخ دارم و واقعا اذیت کننده اس برای بارداری ضرر ندارع؟؟؟

اتفاقا منم همین مشکلودارم دیشب یک شب ازدرد ورم طاقت نیوردم رفتم داروخونه همین قرصوداد فقط جویدنیه،یکم ازدیشب بهتر شدم

وای توروخدا اسمش چیه؟ ضرر نداره؟ من خیلی اذیتم

برا یبوست چی؟من خیلی اذیتم از کیوی هم بدم میاد

میشه بگی اسمش چیه منم خیلی نفح دارم

ضررنداره واسه بارداری

اسمش چیه من خیلی نفخ میکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری