بچه ها پنیری بالا آوردن جزء رفلاکس محسوب میشه؟

۴ پاسخ

میگن ک خوبه بچه اینجوری بالا میاره نشونه رشدش هست (منم شنیدم)

تپل میشه😁

نه عزیزم

خیر ..

سوال های مرتبط

مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی
مامان Sevin🍓🎀 مامان Sevin🍓🎀 ۲ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی ۱ ماهگی