بالا آوردن پنیری و ماستی هم رفلاکس حساب میشه؟؟

۲ پاسخ

اگر با فشار باشه اره.

نه عزیزم رفلاکس با فشار زیاده

سوال های مرتبط

مامان Sevin🍓🎀 مامان Sevin🍓🎀 ۲ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی ۱ ماهگی
مامان ماهی😘 مامان ماهی😘 ۱۳ ماهگی