سلام خانوما
لبو ضرر ندارد ؟؟؟
میگن خیلی خاصصیت داره !!

۳ پاسخ

سلام از هفته چندم جنسیت مشخص میشه

نه نداره 🫠 چ سوالیه اخه

نه من که روزی چند تیکه رو خوردم

سوال های مرتبط

مامان آتوسا مامان آتوسا ۲ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر کوچولو 💓 مامان دختر کوچولو 💓 ۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد