۵ پاسخ

اصلا نگران نباش من 3بود سلفری دادم خداروشکر مشکلی نداشت

۲ک خیلی بالا نیس اوکیه

تا ۲ خوبه دو و نیم به بالا احتیاج به برسی داره منم مشکل داشتم عدد هوش بچم صفر بود رفتم سلفری و بچم مث گل بی عیب بود نران نباش استرس کار دست بچت میده الکی الکی ..تا ۲ طبیعی هست دکترا محض احتیاط و خرج تراشی اینکار میکنن میفرستن سلفری ...بسپار به خدا هیچی نیست

انشالله که چیزی نیست

من ۱.۹۵ بود . سلفری دادم جوابش نرمال بود

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بنیامین ودخمل🩷 مامان بنیامین ودخمل🩷 هفته سی‌وششم بارداری