خانما رفلاکس بچه کی خوب میشه؟

۵ پاسخ

دختر منم دار خسته شدم 😥
پدی لاکت هر ۱۲ ساعت ۵ قطره میدم کمک میکنه ولی .....

پسر من بهتر شده ولی خوب نشده
یکم بهتره

منم میدم فایده نداره

دکتر بهش چی دارو داده دختر منم رفلاکس داره

الله اعلم😆🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی
مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی
مامان مسیحا💙🧸 مامان مسیحا💙🧸 ۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی
مامان نلیا🍋 مامان نلیا🍋 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی