این شربت مال چیه

تصویر
۳ پاسخ

ب دکتر گفتم وزنش کمه بعد اسهالم داشت نفهمیدم آخر برا اسهاله یا اشتها بعد اینکه روش نوشته دو سی سی در شیر ولی نگفته چقدر شیر

اشتها

اشتها.

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان احمد مامان احمد ۱۱ ماهگی
مامان ائل آی مامان ائل آی ۱ سالگی
مامان ماهان و آیهان مامان ماهان و آیهان ۱ سالگی