۲ پاسخ

من استفاده کردم زیاد فرقی با ایرانی نداره و قوارش هم به نسبت ایرانیا کوچیکتره
خیلی هم گرونه فک کنم بسته ای ۱۵۰۰ باشه الان

بله من برای بچه اولم استفاده می‌کردم واقعا عالیه ولی خیلی گرونه و بصرفه نیست
من اون زمان که مای بی بی ۴۵۰۰ بود پمپرز رو ۲۵ میخریدم😬

سوال های مرتبط

مامان هدیه🥹👼🩵 مامان هدیه🥹👼🩵 ۱۴ ماهگی
مامان ویهان😻🍼 مامان ویهان😻🍼 ۲ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی