کی بچش سرما خورده که نوزاده چه علایمی داره

۲ پاسخ

اگه تب نداره خس خس بینی نه گلو طبیعیه
اسپری بزن تو بینیش اگه شک داری ۵ ۶ قطره استامینوفن بده

اولش تب و بدن درد داشت بعدشم عطسه سرفه و آبریزش بینی

سوال های مرتبط