چه شیرخشکی وزن بچه رو میبره بالا ؟

۹ پاسخ

ما نان میخوریم وزن دهی کاملا نرمال

آپتامیل خوبه من دارم آپتامیل میدم

من ببلاک میدادم تپلی شدن دکتر گفت اضافه وزن گرفتن

آپتامیل وزن دهی بد نبود

من نان میدم امروز وزن کردم زیاد اضافه کرده بود

منم نمی‌دونم

باید با نی نی سازگار باشه
شیر خشک آپتامیل و گیگوز بهترن

هرچی به بچه بسازه من گیگوز میدم خیلی خوبه

نان میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویانم🩵🦫🦦 مامان نویانم🩵🦫🦦 ۱۰ ماهگی
مامان ملوری🦢 مامان ملوری🦢 ۱۰ ماهگی