۴ پاسخ

تا الان ندیدم اینجور دارو عزیزم برای چی استفاده میکنی اسمش چیه واسه چی خوبه

عزیزم کاش قبل مصرفش ازمایش بدین، دکتر برای من و همسرم نوشت من بعدش رفتم ازمایش خون دیدم که به شدت اهنم بالاست دیگه نتونستم اینو بخورم، ولی همسرم فعلا استفاده میکنه تا ببینیم چی پیش میاد… ما تازه ماه اولیم

خوبه کلا کیفیت تخمک رو بالا میبره

اره خیلی خوب بود من با یه سری داروی دیگه مصرف کردم

سوال های مرتبط

مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری