یه چی بگم ؟
من هنوز پسرم رو ختنه نکردم 🤦🏻‍♀️

۱۳ پاسخ

داداش من هم سن پسر شماست هنوز مادرم. خنتع نکرده

من که نمیکنم

من داداشام بزرگ بودن ختنه شدن خیلی اذیت شدن ..ولی خودم پسرمو سه ماهگی ختنه کردیم 🤌هرچی زودتر بهتررر👌

هرچی دیرتر ختنه کنی بدتره من مامانم داداشم و دیر ختنه کرد خیلی اذیت شد الان هرکی پسر دنیا میاره مامانم میگ تا نوزاده ختنش کنید
و اینک دخترت هرچی بزرگتر شه درگیر دندونش و مشکلاتش میشی خیلی برات سخت تر میشه بخوای این وسط پسرتم ختنه کنی

من داداشم ۵سالش بود مامانم ختنش کرد

من پسر ندارم اگه داشتم هم ختنه نمیکردم الان که دختر دارم گوشاشو سوراخ نکردم

هرچی کوچیکه ختنه کن کمتر اذیت میشه

چندسالشه؟

منم نمیکنم

هرچی بزرگتر بشه اذیت میشه و خودتونم سخت ترتونه

ختنه کن تا بزرگتر نشده اذیت میشه

خب ختنه کن

خسته نباشی

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی