من ۲۸ روزگی بردم خداروشکر راحت بود بنظرم خیلی دیرکردی اذیت میش الان🥺
من پریروز بردم دیدم شیطون شده میخواد غلت اینا بزنه گفتمزودتر ببرمش تا اذیت نشده
من ۴۰ روزگیش بردم برای ختنه
من دوماهگی کردم خیلی اشتباه کردی هرچی بزرگ بشه یدتره چون دست وپت میزنه واذیت میشه
عزیزم بعد ۱۰ روز محرم ببر ختنه کن تا کوچیکه راحت تری
من ۴۷ روزگی بردم پسرمو دکتر گفت خیلی دیر کردم باید زودتر میبردم
چون میبرمش بیرون یا مراسم بعد اذیت میشد گفتم بعد ۱۰ شب محرم بگذره بعد
من موندم محرم تموم شه بعد نوبت بگیرم
من یک هفته هست که ختنه کردمشون به اون سختی که میگفتن نیست
من نکردم میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.