۷ پاسخ

ببر زودتر عزیزم

بهترین کارو کردی. اصلا عجله نکن

الان ببرش

نه عزیزم بهترین موقع تی هنوز کامل علت هم نمیخوره وکمتراز یک هفته خوب میشه بزرگتر بشه چهار دست پا بره اذیت میشه هفته دیگه ببر فقط قمردرعقرب نباشه

دکتر من گفت بهترین سن همین ۳ ماهگیه

نه اشکالی نداره ولی هرچی زودتر ببری راحت تره
منکه شوهرم میگه دوسالگی ببریم که دامن بپوشه🤦🏻‍♀️😐

نه اصلا هر چی دیرتر ببری بدتره همین الان ک ۳ ماهشه ببر نذار بزرگتر بشه ببر ی

سوال های مرتبط