خانما من ۲۴آبان آخرین پریودم بود چرا حالت تهوع ندارم😕😕

۵ پاسخ

بارداری بسلامتی؟
خب چرا آزمایش نمیدی؟

وای خوشحال باش از اینکه نداری

صبور باش😂😂از ۶/۷ هفته میاد سراغت
من امروز انقد گریه کردم از اینک بالا اوردم

منم هفته ۶ هستم ولی حالت تهوع نداریم

طبیعی که حالت تهوع نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان اَبرا🎀 مامان اَبرا🎀 ۱ ماهگی
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته ششم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری