اپتامیل پرونوترا چجور شیر خشکیه؟؟خوبه کسی استفاده کرده

۳ پاسخ

من به دخترم میدم راضیم بهش میسازه

من اوایل میدادم خیلی خوب بود وزن دهی خوبی داشت ،خیلی هم خوب گیر میومد

عالیه من برا پسرم میدم کم پیداعه یکم هرجایی نداره وگرنه نه بالا میاره نه یوبست میشه

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته دهم بارداری