۵ پاسخ

سلام ۳۷ هفته و ۴ روز باز کردم
هنوز هم زایمان نکردم

منم سرکلاژی هستم منم گفت ۳۷ هفته یک روز باز میکنه برام

خودم دوست دارم طبیعی بیارمش

منک۳۶هفته اورژانسی شدم موقع عملم باز کرد دکتر

من که سرکلاژم دکتر گفت ۳۷ باز میکنه دیگه بستگی به شرایط بچه داره که طبیعی بیاد یا سزارین بشه

۳۷هفته طبیعی شدم

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان امیرعلی‌♡ماهلین مامان امیرعلی‌♡ماهلین ۷ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی