۶ پاسخ

چرا میمونه ولی میره دستگاه

چرا میمونه من چندتادیدم ک موندن

موندنش دست خداست
ولی ریه بچه هنوز کامل نشده خطری هست
من ماه ۸ دردم گرفت دکتر آمپول ریه نوشت
منم زدم ولی دردام تو ماه نه تمام شد

صد در صد می‌ره دستگاه

چرا نمونه!
تو‌دستگاه میذارن

اما خب چرا ۳۲هفته زایمان کنی؟

میمونه ممکنه دستگاه بره

سوال های مرتبط

مامان افرا🫀 مامان افرا🫀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری