سلام خانم ها میگم جنین در هفته 27ب دنیا بیاد میمونه

۵ پاسخ

من یه خانمی رو دیدم پسرش ۲۷ هفته به دنیا اومد و خداروشکر موند ، همه چی دست خداست فقط

دقیقا الان توی اینستا یه کلیپ دیدم بچه ۲۷ هفته به دنیا اومده بود سالم بود

چرا چه مشکلی هست که الان بخواد بدنیا بیاد؟

نمی‌دونم بخدا بچه اولمه منم‌ب همین فکر میکنم‌

بستگی ب وضعیت ریه جنین داره
توی 27هفته ک ریه جنین کامل نشده و امپول ریه زده نشده
انشاءالله ک بمونه
ولی خیلی کم پیش میاد
از طرفی میگن اگ جنین دختر باشه مقاوم تره

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی