۷ پاسخ

باور میکنید من هنوز دکتر نگفته کی زایمان هست حالا هفته جدید میرم ازدکترمیپرسم

سزارین چندمین

من دوم بهمن😂

من 11 بهمن

من الان ٣٤هفته هستم دكترم گففت ٣٩هفته سزارين ميكنم فك كنم نهايتا ٨،٩بهمن بشه

منم اول بهمن

عه اول بهمن چند هفته تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد آرشام مامان محمد آرشام ۴ ماهگی