وزن ۱۶۰۰ واسه این هفته من کم نیس ؟ ۳۰ هفته و ۱ روز

۸ پاسخ

نه خوبه عزیزم ...
راستی توالت فرنگی هم استفاده کن

خوبه ک

خوبه من ۱۴۰۰بود

ن عالیه

خوبه نرماله من یک و نیم بود

نه عزیزم خوبه

نه خوبه
چیشد عزیزدلم؟

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان ترنم⁦♡⁩ مامان ترنم⁦♡⁩ ۵ ماهگی
مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان یه جیگر طلا مامان یه جیگر طلا ۹ ماهگی