۵ پاسخ

تا ۲۶ هفته

من‌از اول تا الان دارم تو شکم میزنم
دکترم گفت تا ۳۶هفتگی‌انوکسا بزن بعدش هپارین
ولی خیلی جای آمپول های قبلی سفت شده و دردم میگیره میزنم

من تو دستم میزنم

من هنوزم تو شکم میزنم دور ناف فک کنم جاهای دیگه دردناکتر باشه

سلام بلو با نک داری

سوال های مرتبط