۵ پاسخ

ومنی که درد پریودی از اول داشتم و دارم😞

به دکترت بگو منم اینجوری بودم شیاف بهم داده

گاهی اوقات میکیره
ولی اگه منظم میگیره ول میکنه خوب نیست

من دارم شیاف بزار

منم دارم

سوال های مرتبط