۷ پاسخ

نه به هیچ وجه

نه من نمیکشم😎از اولین روزی ک فهمیدم باردارم ترک کردم

خیلیا میکشن مشکلی هم ندارن ولی من نظرم اینه نکشی خوب نیس گه گاهی اشکال نداره ولی همیشگی نه

خیر.

سلام وقت بخیر
ن
عزیزم میشه درخواست دوستی بدید

نمیشه که تو شیر دهی

تا دلت بخاد میکشم😀

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی