سلام خانوما سونوگرافی هزینش چنده ؟؟کیا تازگیا رفتن

۸ پاسخ

سلام عزیزم سونوی تشکیل قلب حدود چهارصد چهارصد و خورده ایه سونوی غربالگری که میشه هفته ۱۲ ام حدود ۱ تومن

800ــ

دکتر من ک تو مطب نداره🫤😂
بیرون نوبت گرفتم

من دکترم تو مطب انجام داد ۵۵۰

من هر بار دکترم داخل مطبش ۵۰۰

من ۴۵۰ رفتم تازه

راستش من سنوگرافی بیرون رفتم ۹۰۰ بود ولی این سری دکتر گف داخل مطب خودش سنو میکنه نمیدونم چقدر میخواد بگیره ویزیتش ۴۵۰ بود

من برج ۷ رفتم ۴۱۰

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری