چرا باردار نمیشم بعد یک سال

۵ پاسخ

من بعد ۷ سال شد برای شماهم خدا بزرگه

بله میخوام برم اتفاقا دکتر
میترسم هیچوقت باردار نشم
چون میگن ممکنه هیچوقت نشی

عزیزم هم خودت تحت نظر باش هم همسرت
منم باردارنمیشدم بعدش فهمیدم همسرم واریکوسل داره

کیا با دارو جواب گرفتن

دکتر برو تحت نظر
ماک دوساله سالمیم نشده

سوال های مرتبط